9. mai 2009

Parfymeeee

Lørdag, helg, er det ikke fantastisk? Folka koser seg med tordenvær i Oslo, snakk om bra førsteinntrykk av landet..

Så har det jo dukket opp en trampoline i hagen her da, jeg benyttet selvfølgelig sjansen til å prøve meg som sportsfotograf, og vertssøss har overtalt meg til å sove på trampolina i natt, og er nå utpå der med håndklær, dyner, puter, kakao, godis og ditt og datt..
Jeg husker jo at jeg absolutt ville overnatte på trampolina hjemme også, det ble ikke noe av, men jeg mistenker at ett av følgende vil skje:
- Hun tar til vett og finner ut det er best å gå inn
- Trampolina blir fuktig, så vi går inn
- Det blir for kaldt, så vi går inn
- Vi får 40 000 myggstikk hver, så vi går inn
- Vi synes at senga frister mer med dens komfort og varme

Sportsfotograf:





Anyway. Jeg var i byen i dag, og plutselig kom jeg over noen parfymer.. Jeg forelska meg TOTALT i Diesel fuel for life, og måtte bare ha den og fikk en gratis veske på kjøpet, heldig som jeg er. Så nå kan det hende at jeg som trofast bruker av Pumaparfymene svikter Puma litt..
For den parfyma var søren meg deilig..

Hva Mira har i veska si, så sant vekta ikke blir for tung:
(forresten så kom vertssøss akkurat inn og sa at ho feiga ut å campe på trampolina, så det tok jo ikke lange stunda..)


- Boka ho leser på (som for tiden er Breaking Dawn, siste boka i Twilight-sagaen)
- Togtabell
- Sjokolade
- Skribleblokk
- Penn
- Lommebok
- iPod
- Hodetelefoner
- Parfyme
- Nyeste utgave av Cosmopolitan (som jeg er dønn avhengig av)
- Vaselin
- Cherry chapstick
- Gamle kvitteringer
- Gamle togbilletter
- Tullete flygeblader jeg har blitt prakka på i High street
- Svart eyeliner
- Blå eyeliner
- Mascara
- Håndspeil
- Munnspray (ikke sånn som skal forebygge dårlig ånde, men en magisk en som redder meg ut av vanskelige situasjoner)
- Mobilen

Wow jeg føler meg voksen ass.................... (NÆT)

Så var jeg innpå The body shop, de har jo sånn derre "body butter", som jeg bare prøvde på hånda da, og jeg må innrømme at det ikke er mye fristende å smøre inn kroppen i noe som lukter PANODIL! Ikke det at jeg har noe mot Panodil, Panodil smaker ikke så ille, jeg var jo ganske glad i det så vidt jeg husker, mye bedre enn å svelge tabletter for småunger. Men å gå rundt å lukte Panodil? Ellers takk.

Fikk også endelig somla meg til å dra på posthuset med den 7kilos-pakka mi.. Fytterakkern det var tungt å bære den til stasjonen, og så derfra til Posthuset.. Men fikk nå kvitta meg med den! Faens satans dyrt!!!! *sier med sponsorreklamestemme*: "Ekstravekt er sponset av: Lånekassen" Men ikke noe dyrere enn overvekt på flyet hvertfall, og jeg har jo ikke akkurat plass til noe ekstra i kofferten min så..

Så burde jeg starte på den 1200-1500ords engelskstilen min som skal være inne tirsdag, men har liksom ikke giddi enda.. Får vel starte i morra.. Uff.. KJEDEELIIIG...
Mye bedre å høre på pianomusikken til Scott Davis på Youtube...





1 kommentar:

Mina sa...

"Nyeste utgave av Cosmopolitan (som jeg er dønn avhengig av)"
hmmm.....

-