3. mai 2009

Rundkjøringer! :-D

Nå er vi i mai, og om nøyaktig 47 dager er jeg hjemme og koser meg. Jeg gleder meg nå, og merker at jeg egentlig bare vil hjem, og "bli ferdig" selv om jeg trives kjempegodt. Føler at nå som eksamenene så og si er over, er det ikke noen "mening" å være her mer.
Men én ting vil jeg klare før jeg drar hjem, og det er å få ORDENTLIG engelsk aksent, for det har jeg ikke ennå, dessverre.. :-( Det er jo ekstrem tydelig forskjell i engelsken, men jeg vil at den skal være bedre... Så jeg vil på en måte hjem nå, for nå har jeg liksom opplevd det jeg kom for. Savner rundkjøringene så fælt se..



Kjøpte jo et spill for noen uker siden, men prosessoren min var 0,6 GHz for svak, så da ble jeg ganske frustrert.. PCen min begynner å bli gammel :-( Fikk den 27. juni 2007 hvis jeg ikke husker feil.. :-( BUHUUUUU!!!
Og jeg som hadde gleda meg sånn til The Sims3, men det kan jeg jo GLEMME!

FOR WINDOWS VISTA

  • Windows Vista (Service Pack 1) (ja, i boks..)
  • 2.4 GHz P4 processor or equivalent (nei, har 1,73 GHz....)
  • 1.5 GB RAM (har 2 gb så burde ikke være så ille...)
  • At least 6.5 GB of hard drive space with at least 1 GB additional space for custom content(uhm.. ja, så vidt på harddisk 2...)
  • 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0 (regner med det..)
  • For computers using built-in graphics chipsets, the game requires at least:
  • Intel Integrated Chipset, GMA X3000 or above.
  • 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent (NEI)
  • 0.5 GB additional RAM(ja...)

Faen heller! -,- Per Harry Karsten Caare Jånni har svikta meeeg :'( *grine*
FAEN FAEN FAEN! Historien om The Sims2 gjentar seg skjønner jeg.. Veldig morsomt.
Min neste data (som kan komme om 1 time eller 1 tiår) hadde jeg tenkt skulle være en mac. Muligens. Kanskje. Men spill er jo ubrukelige på de..
Åhhh..... *frustrert*
Jaja.. Jajajajajaja. Sånn går det.

Ingen kommentarer:

-