26. apr. 2009

På tur med "fæmilin" til Rye og Hastings!

Klokka 9 i dag, hoppet hele familien inn i bilen, og vi satte kursen mot East Sussex, til Rye og Hastings. Vi stoppet først i Rye, og titta bare rundt. Det er en gammel engelsk landsby, så var jo interessant det..

Ruta vår..

Maneter på akvariumet

Vi dro til Hastings, som er en typisk kystby, med strand, strandsjapper, måker, og fish & chips restauranter.. Vi tok en slags bane opp til toppen av klippene der, og spiste lunsj, en helt fantastisk baconsandwich. Så gikk vi litt rundt og titta i menigsløse sjapper, og så gikk vi tilbake til stranda for å spille Crazy golf! Crazy golf er minigolf, bare med fancy baner med vindmøller og morsomme hindringer.. Det var gøy! Har ikke spilt siden jeg var på Daftö i.. ehm.. 2002? Husker ikke når det var jeg. Lenge sida hvertfall.

Hastings

Etter det spilte jeg Adventure golf med Andy og Charlie, som er nesten det samme, bare med "naturlige" hindringer som sand, (eller kunstsand...) dumper og sånne ting. Det var også kult. Vi avslutta det hele med en softis, så gikk vi på en fish & chips restaurant, før vi kjøpte godis og sukkerspinn og litt sånt.

Crazy golf with tha family!

Ball i hølet. Yey.

Sam, Andy, Becky, Charlie

Sam, Andy, Becky, Charlie

Sååå, klokka 18.15 dro vi hjemmover, utslitt og trøtt, og et siste stopp ved en sånn derre borg hvor jeg fikk tatt noen fine bilder.

Vi kjørte gjennom Storbritannias mest hjemsøkte bygd; Pluckley, det var jo kult.

Nå er jeg kjempetrøtt, har eksamen i morra og holder på å krepere. Natta.

1 kommentar:

Line sa...

Er det Bodiam Castle dere var innom? Om takk fir tipset om den hjemsøkte bye,n, den settes opp i "to do"-lista min for turen til sør England i sommer.

-