20. mai 2009

1 måneds tid igjen i England, 1 måneds tid før jeg er i Norge..

Det føles rart!

I dag hadde jeg min siste mattetime i year 12, og siste mattetime med Miss Ginns. Neste uke har vi ferie, så starter year 13 med nye timeplaner, og ny mattelærer.
Jeg husker i fjor, da jeg gikk ut av naturfagsalen, og gliste bredt med 20 kg lettere kropp, og visste at jeg hadde hatt min siste naturfagtime noensinne.. Da var jeg glad da! Snart er jeg ferdig med matte (som fag...) for resten av livet også!

I kveld var jeg på explorers, vi drev og spilte noen slags spill med klinkekuler, det var jo gøy :p
Har ikke så mye å fortelle, annet enn at jeg gleder meg masse til Champions league finalen mellom Manchester United og Bærsjelona!

1 kommentar:

mina sa...

Jeg må si jeg likte naturfagtimene jeg! :P Det var faktisk gøy :P ( iallefall til tider)

-