19. mai 2009

Grugleder meg..

Nedtellinga til jeg drar hjem er på en måte i gang, for gleder meg og gruer meg på samme tid.. Hmm... Det kommer til å bli så utrolig merkelig å komme tilbake til Norge, norsk, Askim, hvite varebilen, rundkjøringene, mamma og pappa, Frøys vei, Gringo, Askim vgs, ja alt...

Gleder meg til:
- Se familie og venner igjen
- Gringo (men han går vel under familie)
- Øvelseskjøring
- Eget rom
- Å se på Hotel Cæsar igjen!!!! (jeg syns jeg akkurat hørte et "åh herregud....")



Gleder meg ikke så ille til..:
- Nok et år på Askim vgs
- Pappas kokekunster (kokebok til jul noen? eller matprat.no, ja det ER et hint.)
- Askim, selve byen, hvor man aldri får være i fred når man vil andre steder enn hjemme
- Dra fra det engelske livet, men man kan ikke leve to liv på en gang (schizofren? :-D )
- Stive klær forårsaket av mangel på tørketrommel




Så.. hmm.. Joda. 32 dager to go.

På skolen skjer det lite for tida, jeg er kjempelat men gjør nå det jeg skal. De siste dagene har jeg sørget for å ta bilder av skolelivet, så skal jeg få tatt noen siste bilder av Canterbury også, for har egentlig ikke noen skikkelige bilder.

Så snakkes vi snart. Håper "Fairytale" går dere på nervene.

1 kommentar:

Mina sa...

askim er no for seg selv... blir nok veldig interessant [ komme tilbake igjen! :P

-