17. mai 2009

17. mai i England

Hva skal man si? Annerledes. Mai skiller seg plutselig ikke fra April i det hele tatt. I dag dro vi til "et-eller-annet-sted" nær London for å se Charlie spille. De ble banka 6-0. Vinden blåste no jævlig..
Så snakka jeg med mamma i dag! Bare kjipt at jeg blir kvalm av å sitte for lenge i lav bil uten å følge med på veien, og i tillegg hadde fått i meg hvit sjokolade, men regner med at det ikke blir så lenge til neste gang. Om 34 dager er jeg hjemme, jeg tror jeg liker det engelske livet mitt best, men savner folka fra det norske livet mitt mest.
Det var uansett litt deilig å slippe å gå til byen i høye hæler for å se på toget og så gå hjem..
Så har jeg funnet ut at jeg kan skryte på meg å ha vært profesjonell musiker! Jeg har jo fått betalt for å spille så..

Menmen, det var det for i dag.

Ingen kommentarer:

-