16. mai 2009

Fotball og MGP

Et Vål'enga i blått og rødt
Mel: Vi ere en nasjon vi med

Et Vål'enga i blått og rødt - vi elsker dette laget,
det er et kall fra du blir født - til du blir tatt av dage.
Så hev din røst og støtt ditt lag - så får du se en vakker dag,
At Engas faner svever stolt - høyt over alle andre.

Vålerenga slo Frædriksta' i 16.mai-kampen i dag! Nå håper jeg det går rette veien, virkelig på tide hvertfall.
Så er MANCHESTER UNITED SERIEMESTERE!!!!!!!!!!

Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
Glory glory Man united,
And the reds go marching on on on!



Forøvrig mistenker jeg sterkt at nordmenn er ute på fylla på en dag som denne.... Jaja..

Så er det jo Melodi Grand Prix i dag, eller Eurovision song contest om du vil. Alexander Rybak har jo blitt hausa opp som faen i mediene, og seieren feira på forskudd. Fy søren så provosert jeg blir! Blir flau over å være norsk! NRK har visstnok planlagt neste års Grand Prix i Norge! Er det mulig å være så selvgode og arrogante? Håper Norge ryker langt til helvette nedpå 25. plass sammen med Hellas!

Har akkurat sett på det nå, og liker Island og Malta veldig godt, Danmark var ikke så verst de heller, og UK var også ganske bra. Jeg har jo engelsk nummer så kan jo stemme på Norge om jeg vil, men føler virkelig ikke for det.... BLÆRK.
Så om ca. 50 minutter er det avgjort. Jeg gleder meg.
____________________________________________________

30 minutter senere...:

WHAT? NORGE LEDER OG FÅR MANGE 12ERE OG 10ERE? :-O Hva er DET for noe tull?
Faen heller, jeg vil ikke at mediene skal ha rett! De har jo feira seieren på forskudd! Pokkern heller, jeg vil ikke at vi skal vinne!
____________________________________________________

40 minutter senere....:

Det ser faen meg ut som vi vinner :s Joda.. jeg BURDE være glad.. Men klarer liksom ikke..
Da betyr det jo at sangen er en drittsang siden den klarer å komme så høyt opp i MGP, sant?
____________________________________________________

50 minutter senere....:

OG FY FAEN VI HAR VUNNET! VI VANT! DET ER HELT SJUKT! HELVETTE! HVA SKAL JEG SI? SKAL JEG LE ELLER GRINE NÅ????!!!!!!!!!!!!!!!!!
FYTTE FAEN! SHIT! FOR EN DAG:

1. Enga banka FFK
2. Man. U er seriemestre,
og
3. Norge vinner Grand prix!

Da er det på tide med denne:

+15°C / 59°F
This is as warm as it gets in Norway, so we'll start here. People in Spain wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan.

+10°C / 50°F
The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens.

+5°C / 41°F
Italian cars won't start. The Norwegians are cruising in cabriolets.

0°C / 32°F
Distilled water freezes. The water in Oslo Fjord gets a little thicker.

-5°C / 23°F
People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbecue before winter.

-10°C / 14°F
The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves.

-20°C / -4°F
The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here.

-30°C / -22°F
People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors.

-40°C / -40°F
Paris starts cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands.

-50°C / -58°F
Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegians army postpones their winter survival training awaiting real winter weather.

-70°C / -94°F
The false Santa moves south. The Norwegians army goes out on winter survival training.

-183°C / -297.4°F
Microbes in food don't survive. The Norwegians cows complain that the farmers' hands are cold.

-273°C / -459.4°F
ALL atom-based movement halts. The Norwegians start saying, "Faen, d e kaldt i dag."

-300°C / -508°F
Hell freezes over; Norway wins the Eurovision Song Contest.

1 kommentar:

Mina sa...

ahhh, Mira... du er en liten tulling! :P

-