11. mai 2009

The 80's is back..

80-tallet er på vei tilbake for fullt, og det betyr at man kan kle seg fargerikt som lassaroner, og det er MODERNE! :-D


Er det ikke fantastisk! For en gangs skyld så LIKER jeg faktisk moten. Det er ganske kult.
Farger, farger, farger! Farger skal være OVERALT!
Jeg var på Boots i dag, og kom over sånn derre øyeskimmer/glitterting i alle mulige slags nydelige farger, og testa på hånda, som endte med å se sånn ut:
Når jeg skulle betale for det greiene jeg kjøpte fikk jeg jo dette glitteropplegget i lommeboka, på jakka, i bagen, og ja.. Wey.. Skal nå nemlig teste blå og lilla flytende eyeliner. Første forsøk på den blå endte med at all eyelineren fløt inn i øyet og ned til øyekroken.. Mislykka forsøk? Jeg er vandt til svart blyant!

Haremsbuksa:
På vei inn i motebildet igjen.. Ser du for deg meg gå ut døra med noe sånt?? Altså, jeg KUNNE funnet på det.. Og bedre som 17-åring enn som 60-åring, så hvorfor ikke?

Jaja, nok jentesnakk..

Tok et bilde fra jentedoen på mobilen min for en stund siden, og jeg lurer på når vi har hatt svensker på skolen?

Så vet vi det.
I dag fikk jeg ENDELIG unnagjort min aller siste eksamen! Tysk muntlig, ja det var nok morsomt..
Brydde meg ikke sånn ekstreeemt om det, så gikk jo deretter også, men alt i alt er jeg fornøyd med alle eksamenene mine, og føler meg 55 kg lettere, og vurderer å slappe av de seks siste ukene jeg har igjen! Det er nå nøyaktig 40 dager igjen.. Skummelt..

Ingen kommentarer:

-