12. mai 2009

Tolvte mai totusenogseks

Husker du "12. mai 2006", Mina? Det husker jeg hvertfall, haha! Uansett, GRATULERER MED DAGEN, nå er Mogha 18, voksen og greier! Wow ass.. Og jeg får lappen før deg, HAHA.
Og jeg er barn 6 mnd til.

Anyway.. Lite å rapportere fra denne kanten, annet enn at jeg fremdeles elsker pianomusikk, og dette er favoritten nå:



Synes den er helt nydelig..
Hmm.. jeg spiste potetgull med salt og edikk i dag! Det var det potetgullet jeg hatet for en del måneder sida! Men nå synes jeg det var kjempegodt. Pussig gitt.. (nyttig informasjon..)

Hadde et overblikk på rommet i dag, over tinga mine, og funnet ut at mesteparten burde jeg klare å trøkke ned i kofferten, og så skal jeg stappe håndbagasjen til randen også.. Så forhåpentligvis trenger jeg ikke sende noe store greier hjem.

- Sees om 39 dager

Ingen kommentarer:

-