13. mai 2009

Svette fotballføtter? :-D

Først av alt, vil jeg dedikere dette innlegget til årets 17. mai-kommité i Askim, for at dere er så ekstremt PÅ BÆRTUR!!!!!
INGEN SALUTT? INGEN IS? Hva skjer med dere?
Nummer 1, greit, jeg har aldri våkna av salutten, fordi jeg ikke bor i Prestenga, men HVORFOR fjerne den? Trasisjon, og alt det der! Ingen salutt, ingen 17. mai!
Og IKKE GI UNGA IS?
Har dere ANELSE, om hvor jævlig godt det er å komme til Løken og få en is etter man har masjert hele veien fra Korsgård? Det er 17. mais store høydepunkt, den isen!
*provosert*

Uansett. I dag har vært en fin dag! Hadde filmklubb etter skolen, den filmen var litt ekkel, handlet om en fyr som hadde som jobb å henge de som var dømt til døden. Den var litt ekkel..

Når jeg kom hjem, hadde jeg 20 minutter før vi dro av gårde til stranda Minnis bay med Explorers. Starta med at vi spilte fotball, og jeg var som vanlig ekstremt engasjert, men utrolig nok var jeg for en gangs skyld på offensiven framfor å henge rundt i forsvar, og vi vant 12-11, og jeg scora 9 mål, weeey! (Ja det var nok morsomt..)
Det var gøy det! Spilte som en gal, og sitter her nå med salt hud og deilige svette sokker.. Mmmmm.....

Så spiste vi fish & chips på stranda, og litt døball før vi dro hjem! For en herlig dag!

Ingen kommentarer:

-