31. mai 2009

Farewell BBQ

Da har det jo skjedd litt, torsdag kom nye tyskeren, Hanna, og vi begynte å sette opp teltene i hagen for folk som skulle overnatte og støff.
Fredag kom det et par fler folk, bl.a hele familien til ene mentoren, Nikki, som inkluderer henne, Ben, og de to ungene på 5 og 7 år, Jade og Hayden. De folka er så utrolig kule!
Jeg, Becky og Nikki pønska ut avslutningsgave til Sam, og endte med å reservere en hagepyntestatuegreie som forestiller Buddha, for ho er "into that sort of thing". Da snek vi oss rundt i huset og hviska og tiska, ille koslig.

På fredag hadde vi det kjempekoslig, og vi forberedte oss på å få en bønsj studenter dagen etter på ekte grillfest. Eller barbecue. Eller BBQ.
Skal ikke legge ut så grenseløst store mengder bilder, for er så mange, og tar så lang tid...

Meg og Becky

Lørdag ble det livat se. Da kom det folk! Vet ikke hvor mange vi var tilsammen, men en del hvertfall! Vi grilla og kosa oss masse, spiste kake og hadde det helt herlig! Fikk ekstrem god tone med Nikki og Ben (det var ene familien som jeg ble fortalt i mai 08 at jeg kom til å havne hos, eller en annen i Waterlooville), de inviterte meg søren meg til å komme på besøk til Bedford 9. juni og bli noen dager! DET blir fett da! Gleder meg!


På kvelden satt vi og så på Britain's got talent, og videre utover så vi meeeer på TV, og lo og skøya så var det lalletid, og i dag dro de som overnatta hjem, og så er vi slitne etter å ha rydda hagen og huset..

I dag dro de studentene som overnatta

Så har jeg lekser som skulle vært gjort, men jeg ser virkelig ikke poenget lenger.....

Ingen kommentarer:

-