23. mai 2009

FERIE

Nå er det ferie, det er DEILIG DEILIG DEILIG.
I dag våkna jeg opp med svineinfluensa, den går på rundgang i huset, jeg er nå nummer 3, lurer på hvem som blir nummer 4.. Har hatt vondt i øret et par dager, så halsen, og våkna opp dedd i deda med sår hals.. AU! Da er det bra at man har en trippelpakning med Repsils.

I dag har jeg lata meg hjemme, og på ettermiddagen kom Dave, Aviva, Chris, "gran" og Pete, så grilla vi, men måtte spise inne for blåse så fælt. Spiste kyllingkebab på grillpinner, pølser, svinestrimler, og nammenam det var så godt atte! SELVFØLGELIG brukte vi KØLGRILL og ikke ELEKTRISK, for det er jo baaare tull..

Om 28 dager er jeg hiiiiiime. Mina er hjemme nå, urettferdig at ho kan lene seg ut vinduet og se huset mitt og ikke jeg.

Jaja, me snakkast.

Ingen kommentarer:

-