25. mai 2009

Rally i Lydden!

Bilde fra da vi grilla med folka, og Alice og Pete på trampolina:


I dag tro jeg, Andy, Alice og Julia (tyske jenta som er her noen dager) til Lydden for å se på rally!
Det var kult!

Sola begynte etterhvert å steike, og jeg eksponerte jo armene mine for jeg ville jo selvfølgelig bli BRUN! Etterhvert så jeg at det var litt svak brunfarge, ikke helt fornøyd..
Så kom jeg hjem, skulle dusje, og så at armene mine var SVIDD, og ansiktet litt også.. Haha! Sånn kan det gå.. Ironisk nok lukter faktisk huden og hårene på armen svidd..

Brent, legg merke til skillet på skuldra..:


Jeg kjøpte meg bil her da... Rød Lambo:



Uansett, rally var kjempekult! Var der fra 9 til 16 og kosa oss masse!

Så må jeg legge ut en ny video. Taylor Swift og Def Leppard! Hør på kontrastene! Kan ikke bli bedre, fantastisk..



Så har jeg forøvrig fått dilla på Def Leppard... "Have you ever needed someone so bad" og "When love and hate collide" har akkurat blitt døtta inn på iPoden...

1 kommentar:

Mina sa...

Guri! det der såkke helt bra ut!

-