26. mai 2009

Jeg vil på konsert!

Tok akkurat en quiz på Aftenposten! Testa hvilken type intelligens jeg har, og det stemte FARLIG BRA!

Du har høyest:
Språklig intelligens
eller
Musikalsk intelligens


Musikalsk intelligens:

100 %

Språklig intelligens:
100 %
Mellommenneskelig intelligens:
80 %
Visuell intelligens:
80 %
Selvinnsikt:
40 %
Fysisk intelligens:
40 %
Naturalistisk intelligens:
20 %
Logisk-matematisk intelligens:
20 %

Så snoka jeg på sidene til Def Leppard, de spiller SELVFØLGELIG IKKE i Norge i år, ellers hadde jeg LETT dratt med pappa, tviler på at han hadde trengt å overtales..

Metallica har to konserter i Norge i år, den første før jeg kommer hjem, og den siste husker jeg ikke helt hva skjedde med, men det var noe tull.. Tror den ble utsolgt faens fort eller noe.

Sjekka på hjemmesida til Hellbillies, og trodde først de driver med turning da jeg så "Turneliste" men var bare en fatal skrivefeil som gjorde det fristende å boikotte de, det skulle visst være "Turnéliste".
Hellbillies spilte i Oslo 20. mai, LITT tidlig kanskje.... Ellers spiller de jo langt oppå bondelandet, Ål, Florø, Jørpeland, Eikerapen og sånne avsides plasser langt borti helvette... Jaja typisk det...
Jeg vil på Hellbillies-konsert igjen, det er TEIT.

I dag våkna jeg fremdeles svineinfluensainfisert og med fine røde solbrente armer..
Dro til Kingsmead og svømte med Alice i dag, det var digg med kjølig vann på armene..

Utenom det.. Så har det skjedd lite.

Ny video med Taylor Swift og Def Leppard, fy søren jeg digger Joe...:

Ingen kommentarer:

-