1. mai 2009

Mira og gasskomfyren..

I dag hadde jeg fri fra skolen igjen for var extended essay day i dag også! Det var herlig, og hadde selvfølgelig bestemt meg for å nyte det fullt ut..
Så da fikk jeg innfallet om at jeg skulle sykle til nabobygda Bekesbourne, for å teste formen min! Det er sånn ca. 4,25 km en vei, så ble jo rundt 8,5 km til sammen! Jeg hadde forberedt meg på at jeg kom til å slite meg halvt i hjel, men utrolig nok overlevde jeg. Tok bare 15 minutter hver vei, DET var sjokkerende!

Men uansett,
videoblogg:


Skulle lage middag i dag da, og jeg har jo aldri TATT PÅ en gasskomfyr!
Skjønte ikke bæret av tingen!
Så det var jo spennende ;-) Se videoen for å se hvordan det gikk..

Var hvertfall deilig å spise ute i sola med en iskald drink..



Ellers fant jeg sangen til AFK.. Og jeg blir flau av å høre på den.. Velvel..
Her kommer den:

http://www.askimfk.no/files//Bl%E5hvit.mp3

Så har jeg kost meg i sola i dag, og spilt fotball i hagen med meg selv, hehe.
Har vært en utrolig deilig sommerdag ^^,

Så skal Enga selvfølgelig banke skiten ut av Start! Det BURDE de!

1 kommentar:

Mina sa...

Love it! :D

-