11. juni 2009

BEDFORD! =D

Bedford dag 1

Stod opp søndag klokka 7 og dusja og sånt, før Andy tok meg til Canterbury så jeg kunne ta toget derfra. Vanligvis går toget til London Victoria, men så tidlig på morran (8.49) stopper det heller på London Bridge og Cannon Street, så jeg hadde planlagt å hoppe på undergrunnen og ta den til St Pancras, men han togmannen på toget sa at det gikk rett fra London bridge også, så da hoppa jeg like godt av der. Når jeg kom dit ble jeg forbanna på jævla togmannen, for DET GÅR IKKE TOG FRA LONDON BRIDGE TIL BEDFORD PÅ SØNDAGER! Så da hoppa jeg på undergrunnen derfra til St Pancras, og London alene er litt skummelt.. Men kom meg jo på 11.18-toget til Bedford, og når jeg var vel framme på stasjonen i Bedford ble jeg MILDT SAGT OVERFALT av Nikki og Ben, haha! Jævlig morsomt egentlig da!
Så var Jade og Hayden i bilen, og de er så koslige unger atte!

Senere dro vi til et lokale i Bedford hvor Ben underviser Ju Jitsu (kampsport) og jeg fikk prøve meg på å banke opp Ben, noe som ikke fungerte så bra, logisk nok! I morra skal jeg banke opp Nikki!
Også slo jeg på sånne puter, og Nikki bare: ”Imagine this is *navn sensurert*” og jeg lo jo godt, og slo som pokkern på den puta, haha!

På kvelden satt vi inne og hadde det så koslig atte, så på ”The apprentice” på TV, og filmen ”The notebook” for andre gang på 2-3 uker ellernoe. Den er jo fin da.
Så er jo Ida her også, i tillegg til studenten Tora som bor her, og ho bodde her for 2 år siden og var på besøk (ho var på infomøtet i Oslo..) så vi tre snakka jo masse og hadde det så koslig, godt å dele erfaringene på en måte!

Bedford dag 2

Dro til byen med Ida og Tora i dag, vi dro på en måte på litt shopping, men jeg har jo ikke plass til en milimeter til i kofferten, så ikke noe mer shopping på meg! Lunsjen ble på Maccern, før vi dro på Costa og kosa oss med mocca, hurra!

Senere dro vi til Ju-jitsu-lokalet igjen for Nikki skulle være lærer, så satt jeg, Jade, Hayden og Tora på bakrommet og koste oss med pizza.

Bedford dag 3

I dag dro vi jeg, Ben, Ida og Tora hjemmefra ca. 8.30, til Alton towers! Det er en fornøyelsespark ca. 2 timers kjøretur fra Bedford. Fy søren så moro vi hadde det! På nivå med Liseberg, og var kjempegøy og vi kosa oss masse!

Bedford dag 4

Dro først til byen med Tora og Ida, så møtte vi Lene og hang rundt i Bedford. Spiste namnam brunch i byen, og jeg og Lene utsatte oss selv for en sinnsyk flause, mest Lene egentlig, haha! Stakkars.. Skal ikke nevne det her.

Klokka 16 dro jeg, Ida og Nikki, sørover, for Ida skulle til Gatwick, og jeg skulle hjem. Normalt ville vi brukt 2 timer til Gatwick, men pga. trafikken tok det 3 timer og 15 minutter.. Godt vi hadde beregna god tid!
Så kjørte vi ned siste biten til Canterbury og Adisham, og så var jeg hjemme igjen gitt..
Var kjempekult hvertfall!

Ingen kommentarer:

-