6. juni 2009

"Sånn helt seriøst liksom"

Bilder fra skolen:

Meg og Laura:

Fra DT-timen:



I dag dro jeg til frisøren! Og dere får ikke se bilde, fordi jeg er slem. Klippa det en del kortere, og farga det igjen. Hadde tenkt å ha en lysere brunfarge, men siden håret var så mørkt fra før hadde det ikke blitt tid, og det ville sliti noe grenseløst..
Fikk ikke tid til å stripe det, men det skal jeg på fredag neste uke!
Men ho frisøren var sinnsykt proff! Ho var faktisk jævlig rå :p Forrige stedet jeg var på tok frisøren seg selv så selvhøytidlig at det ble uprofft..
Men nå vet jeg hvertfall hvor jeg skal klippe meg når jeg er i England :p

Så sendte jeg nok en stor pakke hjem.. Og det ble den siste for er sinnsykt dyrt... :s
I morra klokka 08.49 tar jeg toget til London, og videre til Bedford, tar muligens med laptopen, kommer anpå, hehe. Så snakkes vi!

Ingen kommentarer:

-