18. juni 2009

Jeg er livredd..

- for å stå opp lørdag
- gå ut i bilen
- gå ut av bilen
- sjekke inn
- vente på å gå til gaten
- gå ombord i flyet
- sitte på flyet
- gå av flyet
- hente kofferten min
- gå ut av der det står "arrivals" på Gardermoen
- se mamma og pappa igjen
- sette meg inn i bilen

Jeg kommer til å drite på meg! Faen jeg er nervøs, rastløs, redd, og får garantert ikke sove de 2 siste dagene her... Jeg lander i Norge om 38 JÆVLA TIMER! TORTUR! JEG HOLDER IKKE UT!

I dag hadde jeg min nest siste skoledag.. Tok farvel med Mr Gout, tyskerhora og Mr Jeffries. Mr Jeffries ga meg CAS-sertifikatet mitt, og holdt en formell "tale" foran alle folka i IB-senteret.. Ble litt satt ut, men var koslig da.

Jeg klarer ikke roe nervene, jeg er kjemperastløøøøs....
Har prøvd å lukke kofferten, det funka, hurra. Så skal jeg bare veie den.. Ikke det at jeg har noe valg enn å få med meg alt hjem uansett.

Mamma og pappa, vi sees om 38,5 timer... Husk å ta med noen Hellbillies-CDer a..

Ingen kommentarer:

-