17. juni 2009

Golf er vanskeligere enn på TV..

I dag hadde jeg virkelig verdens morsomste filmtime...

Siden de andre i klassen skulle begynne å skyte en film de driver med, og det er meningsløst for meg og Christine som er ho andre norske som drar hjem i juli eller noe, ga Mr Gout oss et kamera og enn tripod og sa vi kunne gå rundt på skolen og filme minner og ta opp hva vi ville. Fy søren så morsomt det var! Vi løp rundt med kamera og filma skolen utenfra, korridorer med seriøs nyhetsoppleserstemme som forklarte hvordan vanndispenseren, kaffemaskina og en søplekasse virker, Mrs Hughes da vi møtte henne i korridoren og ble tildbudt kjeks, jentedoen, biblioteket, men det aller beste var i IB-senteret, hvor det var bare Mrs Isaacs og Mr Cullen og vi satt og snakka med dem og filma, fy søren det var morsomt.. Skal brenne den i morra så jeg får den med meg hjem.

I dag dro vi for å spille golf med explorers! Ordentlig golf som jeg aldri har prøvd før.. Det ser jo SÅ UTROLIG LETT UT PÅ TV! Fy søren det var vanskelig, lengste jeg slo var ca. 50 meter...

Ingen kommentarer:

-