16. juni 2009

I dag hadde jeg mitt livs...

...siste mattetime! VAR DET DEILIG ELLER??????
Satt der og skrev masse tull i kladdeboka; "9 minutes left of my last maths lesson.... 8 minutes left..." og holdt på sånn.. Jeg hadde verdens største glis da jeg forlot klasserommet for å si det sånn..

Hadde en koslig prat med Mr Cullen i dag, om hvordan året har vært og blablabla..
Kofferten min er fyllt til randen for å si det mildt! Håndbaggasjen kommer til å bli ganske stuffa også for å si det sånn..

Vi hadde KFC til middag i dag! Det blir leeeenge til neste gang :-(
Vi SKAL SKAL SKAL stoppe på det gatekjøkkenet i Akershus en plass å kjøpe kebab på vei hjem fra Gardermoen altså!
Vi sees om 4 dager!

1 kommentar:

Mina sa...

Hvis du mener den kebatingen etter da vinci broen så harden stengt for lengst.... Sorry to disappoint you!

-