15. juni 2009

Siste uka

I dag startet min siste uke på skolen. I dag tok jeg farvel med Mr Hayes, som faktisk fikk meg til å skrive en liste over hva jeg vil savne med England. Det endte opp med 50 punkter, og han leste de høyt i klassen, og den var visst veldig morsom :p Skal printe den og sikkert legge den ut her også.

Fortalte også Ms Driscoll (IB-koordinatoren) at det var min siste dag fredag, takk for at jeg fikk være på skolen og sånt.. Føles bare rart..

Det begynner også å gå opp for meg hvor utrolig mye jeg kommer til å savne disse folka.. Jeg har blitt så glad i de, knytta til de, og ikke minst skolen og Canterbury. Det er mitt andre hjem, mitt andre liv, og snart skal jeg tilbake i Norge og fortsette å leve liv nummer 1.

Fikk en litt merkelig følelse da jeg fikk mld fra mamma i dag om hva jeg kunne tenke meg til middag når jeg kommer hjem.. Måtte liksom tenke.. Hmm.. norsk mat? Hva liker jeg? Så gikk det opp for meg at jeg skal tilbake til "det gode gamle norske livet" om 5 dager..

I dag dro vi til Wingham og spiste curry til middag. Namnam. Vi skal faktisk presse inn fantastisk mat den siste uka mi! KFC i morra og kebab på fredag! Kan det bli bedre?

Jeg gleder meg litt til å komme hjem nå, det skal bli litt deilig og avslappende, men regn med at jeg sikkert kommer til å virke litt rar..

Har også planlagt å beholde bloggen noen uker etter at jeg kommer hjem og oppdatere om "aftermath" altså følelser etter hjemkomsten og hvordan det kommer til å bli, så lager jeg sikkert en ny blogg senere for å holde kontroll på livet mitt og hva jeg driver med for er så vant til å blogge hele tida! Ang. det så kan jeg opplyse om at jeg og en fyr fra Stavanger (jepp, Stavanger) er begge folk som vil komme noen vei i filmbransjen, og trenger et sted å starte, så vi har kommet opp med idéen til en dokumentar! Så får vi se hvordan det går! Foreløpig vurderer vi navnene "Sitronvisjon" og "Smultringvisjon" og sånne ting.. Dette kan være starten på en mulig filmkarriere?

Snakkes snart!

1 kommentar:

Mina sa...

Jeg GLEEEEEEEDER meg til du kommer hjem!!! :D

-