19. juni 2009

Min siste dag i England, min siste dag på Barton Court Grammar School

I går sovnet jeg ca. 23.30, og var såååå heldig at jeg våkna 04.30 og ikke fikk sove igjen.. HURRA. Reisefeber se.

Jeg hadde en merkelig følelse i kroppen da jeg kom inn på skolen for alle siste gang på morran i dag, og utover dagen da jeg tok farvel med én etter én..

Først hadde vi engelsk som jeg sosa bort på ingenting selvfølgelig, så måtte jeg ta farvell med yndlingslæreren min på BCGS, nemlig Mr Hodgkins.. Det var litt trist, han er jævlig rå, og vi hadde en utrolig koslig prat, før jeg hadde fritime som jeg sosa bort med Sam ved å rulle rundt på kontorstoler.

I lunsjen fikk jeg et kort signert med noen ord fra en del av vennene mine, og da kom det noen tårer her og der.. :-(

Så hadde jeg min aller siste time på skolen, DT. Det var litt spesielt.. Også sosa bort på ingenting..
Har tatt farvell med alle jeg har blitt kjent med gjennom året, lærere, og fikk en konvolutt når jeg dro hvor hver og en lærer hadde skrevet noen ord! Åhh... Det var koslig!

I morra må jeg opp klokka 4, hurra. Gleder meg litt nå, men reisefeber også.. Skummelt..

Forøvrig bytter jeg til norsk simkort sen ettermiddag/kveld i morra for det norske simkortet er hjemme!

Og mamma og pappa, en reminder.. Jeg lander 12.30 norsk tid! Og vær så snille.. Ikke stå 50 meter unna "arrivals" som jeg vet pappa garantert vil komme til å gjøre, sørg for at jeg ser dere!

Ingen kommentarer:

-