21. juni 2009

Hjemkomst

Ja, da får jeg vel skrive litt om hvordan det var å komme hjem!

Lørdag stod jeg opp ca. klokka 4, så dro vi hjemmefra 5.15 etter å ha tømt rommet fullstendig..
På Gatwick møtte vi en del av de andre folka, siden vi var deg så tidlig fikk jeg sjekka inn og betalt for 7kg overvekt før det ble noe kø! Smart som jeg er "glemte" jeg å si at jeg hadde 2 bager håndbagasje, haha, funka fett det.

Så var det tid for å ta farvell med folka mine.. Det var litt trist, men det gikk nå, tårene kom neesten, men akkurat ikke, så kom jeg meg gjennom sikkerhetskontrollen med piping og kroppsvisitering hvor hun ikke fant noe, og så venting på å gå til gaten som gikk utrolig fort!
Så var jeg plutselig på flyet, og plutselig på norsk jord. Fikk bagasjen min, og sa ha det og lykke til til de andre studentene som jeg sikkert vil se igjen snart, og gikk ut av ankomsthallen med litt skjelvende knær..

Da ble jeg møtt av en gigantisk folkemengde, og jeg følte ikke for å stoppe og se dum ut og speide etter mamma og pappa, så jeg hørte muttern rope, så gikk jeg på sia og ble overfalt av ho og da kom noen tårer, så måtte jeg overfalle pappa selv for han hadde fått til å ikke se at jeg kom ut, så han så litt sjokkert ut.

Det føltes rart å se nordmenn og høre nordmenn overalt, å kjøre på høyre side av veien, å snakke norsk 24/7, norske skilt, norske butikker...
Men fy søren så godt det var med baconpølse fra bensinstasjonen!

Ingen kommentarer:

-