3. juni 2009

We all love THE LON

2. juni:

I dag hadde jeg halve dagen fri som jeg tilbragte på gresset i sola med Laura, Claire og Helen, og vi koste oss med is og sånt, å gå til "THE LON" (Londis) i fritimene har nesten blitt tradisjon! Denne gangen møtte vi purken, og Claire har farga håret rødt, og gikk med røyken i hånda, og man må være 16 for å røyke og 18 for å kjøpe, så da purken stoppa oss og ville snakke med Claire, trodde vi det var for at de skulle sjekke om ho var gammel nok til å røyke, men neida, var en eller annen med rødt hår som var på rømmen fra skolen, haha!

I dag hadde jeg også fri i 2. time, og vi gikk selvfølgelig til THE LON som vi har blitt veldig glad i!
Så fikk jeg endelig fått ræva i gir og ringt frisøren, så skal dit lørdag kl. 3! Da blir det klipp og farging, foreløpig litt usikker på hvordan..

Nikki har invitert meg til Bedford fra lørdag/søndag og til onsdag, så det gleder jeg meg til! Også i dag kjøpte jeg gaver til noen folk hjemme, ikke forvent dere noe stort for jeg har virkelig IKKE PLASS i kofferten!

På kvelden dro vi med explorers utti skogen og grilla pølser på bål, kjempekoslig! Og jeg har en tyskstil jeg burde skrevet, men jeg gidder ikke. Natta.

Ingen kommentarer:

-