29. apr. 2009

Filmpresentasjon!

Ja, i dag var det tid for filmpresentasjon da! Hadde fri i første, og satt hele timen og gjorde om manuset mitt til stikkord, og fikk ikke sjekka hvor lenge det varte, men så ut som 11-12 minutter, og vi skulle ha ca. 10, MAKS 15.
Så kom filmtimen, jeg var først ut, som venta..
Jeg og Mr Gout skviste oss inn på det bittelille kontoret til Mr Hodgkins, og det var lite ja! For puste får man ikke lov til under en presentasjon. Så var det han, meg, laptopen, en mikrofon, og stikkordene mine.
Så, mitt livs store sjokk:
1. Det var en slags muntlig "eksamen"
2. Det ble tatt opp
3. Jeg skulle snakke lenge

OG JEG VAR IKKE NERVØS! HALLO DET ER JO HELT SINNSYKT! SENSASJONELLT!
Så, jeg snakka, snakka og snakka, og plutselig hadde jeg skravla i 15 minutter og ble stoppa, jedda... Men den var bra da! Han ga meg ikke et spesifikt level, men han sa at det ikke ble noe mindre en level 6! (Er 7 levler)
Da ble Mira glad! :-D

Så klokka 11.45 kunne jeg dra hjem, for da skulle folka se på universiteter og sånt, og det trengte jo ikke jeg, deilig!

Så kan jeg meddele at stefaren til stakkars Christoffer som ble drept er blitt dømt. Hvorfor han ikke ble bura inne 21 år fatter jeg ikke. Sjuke jævelen der..

Og.. hmm.. jeg har begynt å tenke mye på bil og sånt.. For hvis jeg får lappen før 2010, hjelper jo ikke det så mye uten bil.. Sjekka kontoen min, har ca. 15 000, og det tror jeg at jeg skal spare til bil og sånne ting. Ellers så har jeg faktisk råd til BÅDE telelinse og vidvinkellinse! Menmen :p

Det var noe mer jeg skulle si, men det har jeg glemt.. Jeje. Me snakkast.

Ingen kommentarer:

-