28. apr. 2009

"Som yngstemann på sagen, bi eg sett te allslags drit...

....stable hòn og listverk - springe hit og dit.
Dæ jævligaste som eg veit dæ'æ takbord med kreosot.
Dei lukte so illt, æra glatt og sleip, ja 'rei by meg beint imot.

Sjå, der kjem'n Hermann, ja no bi're kjaft å få.
Skulde vore ferdig med å lesse lasset på.
"No må'ru pinare raske på. Du må bi ferdig te klukka to!"
Nei, vera sjauar på sagbruk - dæ'æ so som so!"

Ja, var egentlig det jeg hadde å meddele.

Hadde fri i dag, for er extended essay day på skolen,
og det var jo ikke jeg med på, deilig..
I dag har jeg gjort filmpresentasjon, filmpresentasjon,
og filmpresentasjon, og jeg er UTSLITT!
Ellers kommer den til å gå til helvette, menmen..
Det er så kjedelig å analysere film.. DRITT LEI akkurat nå..

Ingen kommentarer:

-